קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מיקס חטיפי פופקורן מתוק ופריך

מיקס חטיפי פופקורן מתוק ופריך
מיקס חטיפי פופקורן מתוק ופריך עשויה להיות רק מתאבן אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 750 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם דגנים עם תירס ואורז, חמאה, דגנים עם דבש, ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותם. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. נסו תערובת חטיף פופקורן מתוק, מתוק ' N ' Crunchy חטיף לערבב, ו תערובת חטיפים מתוקה ופריכה (מתכונים דומים).

הוראות

1
קו תבנית אפייה גדולה עם נייר שעווה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מערבבים תירס פריך ודגני אורז, דגנים גרהם דבש, דגני חמאת בוטנים תירס פאף, פופקורן, חתיכות שוקולד, ובוטנים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שוקולדשוקולד
בוטניםבוטנים
פופקורןפופקורן
דגני בוקרדגני בוקר
דבשדבש
תירסתירס
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
ממיסים חמאה בסיר גדול על חום בינוני; לטאטא בקמח עד חלקה, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
4
מוסיפים סוכר חום וסירופ תירס; מביאים לרתיחה, ערבוב מדי פעם, עד הסוכר הוא מומס, על 1 דקה. מערבבים חמאת בוטנים לתוך תערובת סוכר עד שמנת, על 3 דקות; לשפוך על תערובת דגנים בעדינות לזרוק עד מצופה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
דגני בוקרדגני בוקר
סוכרסוכר
5
מורחים תערובת דגנים על תבנית אפייה מוכנה ולאפשר להתקרר, כ -30 דקות. לאחר מקורר, לשבור תערובת לחתיכות ולאחסן במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכריות מצופה שוקולד חלב חתיכות (כגון m & m ' s®)סוכריות מצופה שוקולד חלב חתיכות (כגון m & m ' s®)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס פריך ודגני אורז (כגון Crispix®)תירס פריך ודגני אורז (כגון Crispix®)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים קורנפלקס (כגון Reese ' s Puffs®)חמאת בוטנים קורנפלקס (כגון Reese ' s Puffs®)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני האני גרהם (כגון Golden Grahams®)דגני האני גרהם (כגון Golden Grahams®)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפופקורן צץ, או יותר לפי הטעם (אופציונלי)פופקורן צץ, או יותר לפי הטעם (אופציונלי)10ריבס, קצוץ טרי או קפואנייר שעווהנייר שעווה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים מלוחיםבוטנים מלוחים