קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות70
מגזין

מלפפון מתובל וסלט כוסברה

מלפפון מתובל וסלט כוסברה
מלפפון מתובל & סלט כוסברה נטול גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, ולטו אובו צמחוני מנה צדדית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 213 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך צ'ילי, לארוז מנטה, מלפפון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 92%. נסו סלט מלפפון חומוס מתובל, מלפפון & כוסברה G & T, ו מרק מלפפון צונן עם יוגורט, כוסברה וכוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את הצ 'ילי, הג' ינג ' ר ואת המיץ שלו, גרידת ליים ומיץ, ושמן זית בקערה גדולה. השתמש מקלף ירקות לקלף את המלפפון לתוך סרטים, להשליך את החלק המוזנח המרכזי. לזרוק דרך רוטב צ ' ילי יחד עם עלי סלט, כוסברה ונענע.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
קולףקולף
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.