קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

ממרח אבוקדו

ממרח אבוקדו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל גואקמולי. מנה אחת מכילה 118 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. מתאים ל-6 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם מלח ופלפל, עגבניות, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו ממרח אבוקדו, איך לעשות ממרח אבוקדו / ממרח אבוקדו מקסיקני, גואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו טרי כי הוא קל לעשות יכול להיות עם זה, ו צמח ירוק מטוגן עם ממרח אבוקדו ושרימפס (Tostada de Plátano con Camarones y Guacamole) (מתכונים דומים).

הוראות

1
פורסים כל אבוקדו בחצי אורך, קופצים החוצה זרע להחליק את העור. לרסק את האבוקדו בקערה ולהוסיף בצל, צ ' ילי, כוסברה, מיץ ליים, עגבניות, שום ומערבבים היטב. מתבלים עם מלח ופלפל, מכסים, ומאפשרים לשבת במקרר לכמה שעות כדי לאפשר טעמים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Cuvaison פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."