קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

ממרח גבינת סלמון

ממרח גבינת סלמון
צריך תבלין פסקטריאני? ממרח גבינת סלמון יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-8 מנות. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 179 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם קרקרים, מלפפון חמוץ, סלמון, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. מתכונים דומים: ממרח גבינת שמנת סלמון, ממרח גבינת סלמון מעושן, ו מאפינס סלמון ותירס עם ממרח גבינה.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את גבינת שמנת, סלמון, גבינת צ ' דר ועוגת חמוצים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
מלפפון חמוץ להתענגמלפפון חמוץ להתענג
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם קרקרים או לחם.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
אחוז שומןאחוז שומן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.