קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

ממרח סלמון שומשום

ממרח סלמון שומשום
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני תבלינים, אז נסו ממרח סלמון שומשום. צופה בדמות שלך? במתכון הפסקטארי הזה יש 157 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -10 גרם שומן למנה. תמורת 71 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-20 מנות. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו שמנת, גבינת שמנת, גראס שמיר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 21% . נסו ממרח סלמון שומשום , ממרח צ'דר שומשום ורילטס סקיני סלמון (המכונה ממרח סלמון) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה טורפים גבינת שמנת ומיץ לימון עד לקבלת תערובת תפוחה.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניות טריות ונענע ובננות פרוסות נוספות, לא חובהאוכמניות טריות ונענע ובננות פרוסות נוספות, לא חובה
אריזת תרד טרי, קצוץ וקרועאריזת תרד טרי, קצוץ וקרוע
ציוד שתשתמש בו
רוטב עגבניות, רסק עגבניות או פסטהרוטב עגבניות, רסק עגבניות או פסטה
2
מוסיפים את הסלמון, השמנת החמוצה, השום, השומשום, עשן נוזלי אם רוצים, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר, מלח ופלפל; מקציפים עד לאיחוד. מכסים ומכניסים למקרר לשעתיים לפחות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס תערובת מלית לחם תירס1 כוס תערובת מלית לחם תירס
עשן נוזליעשן נוזלי
1 1/2 כוסות אורז לבן קצר1 1/2 כוסות אורז לבן קצר
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פלפל ג'לפנו, גבעול, זרע (אם אתה אוהב את זה חם כולל את הזרעים) וטחוןפלפל ג'לפנו, גבעול, זרע (אם אתה אוהב את זה חם כולל את הזרעים) וטחון
בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
סלמוןסלמון
שמירשמיר
3
מגישים עם קרקרים. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות שמנתות וחמאתיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף בהיר ודל טאנין כמו הפינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. Argyle Pinot Noir עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ארגייל פינו נואר
ארגייל פינו נואר
ארגייל פינו נואר ישר ולא מעורבב. בציר 2012 לפינו נואר עשה את עצמו. מותסס במנות קטנות, ומעורבבים לטוהר, תערובת התערובת של השנה של פטל בשל, אדום, דובדבן מורלו ורמז לתבלין עצים. שום מילה אחרת לא יכולה לתאר את החך אלא שופעת. טאנין עדין, מעט מוצק מתחת, החומצה שרה נכון וארוך. תהנה מוקדם, או שב על זה כמה שנים לגוון משופר.