קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

ממתק אגוזים

ממתק אגוזים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ו hor d ' oeuvre? חטיפי שוקולד אגוזים יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. מנה אחת מכילה 447 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שבבי חמאה, חמאת בוטנים פריכה, אגוזי מלך, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה ... לא יקר מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו יופי טופי, ממתקים של ליל כל הקדושים, ו בראוני גודי ברים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להמיס שבבי על אש נמוכה. מערבבים בחמאת בוטנים ואגוזים. קח פאן את החום, ומוסיף במהירות את מרשמלו מיני. מערבבים עד מרשמלו מכוסים לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
מיני מרשמלומיני מרשמלו
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מרשמלומרשמלו
אגוזי מלךאגוזי מלך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יוצקים למחבת משומנת 9x13 אינץ'. להכניס למקרר.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Rheinhessen Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.