קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

מרק אספרגוס ברי

מרק אספרגוס ברי
אם יש לך בערך 30 דקות לבלות במטבח, מרק אספרגוס ברי עשוי להיות מתכון צמחוני לקטו אובו מדהים לנסות. , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 574 קלוריות , 10 גרם חלבון ו -52 גרם שומן . והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש יין לבן, ברי, חמאה וקמח. זה עובד היטב בתור מזנון. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 27% . נסו מרק אספרגוס עם ברי ברוסקטה , אספרגוס וברי פרוגי , ואספרגוס וברי מאפה פתוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מקפיצים אספרגוס בחמאה עד לריכוך. מערבבים פנימה קמח עד לקבלת תערובת אחידה. מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד להזהבה. מוסיפים בהדרגה מרק, שמנת ויין או מרק נוסף. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים במשך 10-15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בבלנדר; מכסים ומעבדים מרק בקבוצות עד לקבלת מרקם חלק. מחזירים למחבת. קוביות ברי ומוסיפים למרק. מבשלים ללא מכסה במשך 5 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
קרקרים מגוונים ו/או פירות טרייםקרקרים מגוונים ו/או פירות טריים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.