קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 34 דק.
מנות4
ציון בריאות41
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בורי אדום Whitby

מרק בורי אדום Whitby
מרק בורי אדום Whitby עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 734 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 36 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו-34 דקות. אם יש לך קרוטונים וגרוייר, סלרי, חלמונים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הזעפרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט זעפרן שמנת כקינוח. וזה טוב. נקי לאכול גזר & מרק עדשים אדום ג'ינג'ר, מולית אדומה עם טימין, ו מולית מעושנת דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.