קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות10
ציון בריאות25
מגזין

מרק גמביה

מרק גמביה
אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה, קמח, נקניקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו צלחת קריאולית זה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -50 דקות. מתכונים דומים: תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes), ו מרק גמביה.

הוראות

1
שים את andouille ונקניקיות מעושנות ואת העגל בתנור הולנדי גדול. הגדר מעל חום בינוני, לכסות ולבשל, ערבוב מדי פעם, במשך 30 דקות.בינתיים, במחבת סאוט גדולה מעל חום בינוני גבוה, לחמם את 2 Tbs. שמן.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף את במיה ו מוקפץ במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים לקערה. לשטוף ולייבש את pan.To הפוך את רביכה, באותו מחבת סאוט על חום בינוני, לחמם את שמן 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הקמח ומערבבים לשלב. המשך בישול, ערבוב כל הזמן עם כף עץ או מרית סיליקון, עד רביכה הופכת את הצבע של שוקולד חלב נמס, 20 עד 22 דקות. להפחית את החום נמוך, להוסיף את הבצלים ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצל לנבול, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את תערובת הבצל לתערובת הבשר בתנור ההולנדי, ואז מוסיפים את הבמיה. לאט להוסיף את המים, ערבוב כל הזמן, ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את העוף, בשר חזיר, שום, פפריקה, פטרוזיליה ותימין. מבשלים, ערבוב מדי פעם, במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את בשר סרטנים וחסילונים ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר מהחום, להוסיף את אבקת fil, ומתבלים עם מלח ופלפל. מערבבים היטב.כפית אורז מאודה לתוך קערות מרק ולצקת את הבמיה על האורז.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים רוטב חריף לצד. אם מגישים את החסילון עם הראש על, הקפד להסיר את הראשים ואת הפגזים לפני האוכל.
מרכיבים שתצטרך
10
משמש 8 עד 10.מותאם ממתכון על ידי לאה צ ' ייס, שף/בעלים, מסעדת Dooky Chase, ניו אורלינס.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, חתוך לחתיכות בגודל ביסנקניק אנדויל, חתוך לחתיכות בגודל ביס10ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לבן מאודה להגשהאורז לבן מאודה להגשה1שולחןאבקת פילאבקת פיל6Tbsקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים3שיני שום, טחון דקשיני שום, טחון דק11 קילו קישואים,טימין יבש טחוןטימין יבש טחון10ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריף להגשהרוטב חריף להגשה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטניםבשר סרטנים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה, גזוז וחתך לתוך 1/8 סיבובים אינץבמיה, גזוז וחתך לתוך 1/8 סיבובים אינץ1שולחןחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרי, לפי הטעםמלח ופלפל טחון טרי, לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, ראש בראש, או קלופים ומפורריםשרימפס, ראש בראש, או קלופים ומפוררים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לקוביות בגודל ביס וצרוב עד חום זהובללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לקוביות בגודל ביס וצרוב עד חום זהוב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מעושן, קוביותחזיר מעושן, קוביות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן, חתוך לחתיכות בגודל ביסנקניק מעושן, חתוך לחתיכות בגודל ביס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר צלי עגל ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביסבשר צלי עגל ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ