קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

מרק גמביה אפריקאי

מרק גמביה אפריקאי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אפריקאים, אז תנו הזדמנות ל גאמבו אפריקאי. המתכון הזה מכסה %86 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 3246 קלוריות, 185 גרם חלבון ו 228 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. גשו לסופר וקנו במיה, שמן בוטנים, תפוחי אדמה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: מרק גמביה אפריקאי, תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , ו מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקאים יכולים להיות מזווגים עם Pinotage, Chenin Blanc, ו Riesling. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטאג ' של קנונקופ עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Pinotage Kanonkop
Pinotage Kanonkop
# 100 Wine Spectator Top 100 של 2010מעוצבת מהפרי של חלק מהדרוםהגפנים הוותיקות ביותר באפריקה, זהבקבוק אמת מידה הוא קייפ קלאסי אמיתי!מורכב להפליא וייחודי, זהמתגאה שכבות עסיסיות של פירות יער כהים,קאסיס ושזיפים שזורים ברמזיםשל בננה ומוקה ועשן,זרם תחתי מינרלי.