קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות47
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק גמביה ירקות

מרק גמביה ירקות
מרק ירקות יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מרק שמגיש 4. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 249 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו פפריקה, מלח כשר ופלפל, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: שרימפס וגמבו ירקות, צדפות וגמבו ירקות, ו מרק סרטנים וירקות.

הוראות

1
מחממים את שמן הירקות בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הקמח ומבשלים, ערבוב, עד הזהב, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
מוסיפים את הבצל, פלפל, סלרי, שום, 3 כפות מים ו 1/4 כפית כל מלח ופלפל. להפחית את החום בינוני, לכסות ולבשל, ערבוב מדי פעם, עד הירקות לרכך, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפלפלפל
ירקירק
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
4
מוסיף את רוטב הסויה ופפריקה ומבשל, ערבוב, 30 שניות. מערבבים במרק הירקות, מגרדים את כל חתיכות השחמה מהחלק התחתון של הסיר, ואז לכסות ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק ירקותמרק ירקות
רוטב סויהרוטב סויה
פפריקהפפריקה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את הירוקים ואת האפונה שחור עיניים לסיר. להפחית את החום, לכסות ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד מכרז, על 15 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירוקירוק
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מגישים עם האורז, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
7
צילום אנטוניס אכילאוס

ציוד

יין מומלץ: יין ורדים, אלברינו, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם יין רוזה, אלברינו, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו