קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק חם וחמוץ רותח

מרק חם וחמוץ רותח
צריך ללא גלוטן ומרק ללא חלב? מרק חם וחמוץ רותח יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 144 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב סויה, רוטב צ'ילי-שום, שמן שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-10 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו מרק חם וחמוץ, עוף מבושל איטי מרק טורטייה: תחושה מבעבעת, ו תבשיל כבש של יום ראשון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.