קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

מרק חמאה דרום אפריקני

מרק חמאה דרום אפריקני
צריך ללא גלוטן, מרק ראשוני וצמחוני? מרק חמאה דרום אפריקאי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 307 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך לשפוך שמנת, ציר עוף, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. נסו חמאה מתובלת בצפון אפריקה-מרק קוקוס, פודינג דרום אפריקאי, ו South African Sambal (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

פינוטג', ריזלינג וצ ' נין בלאן הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היין Fram Pinotage עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יינות Fram Pinotage
יינות Fram Pinotage
תערובת מסקרנת של פירות אדומים בשלים, עם ניחוחות שומר דמוי שמיר בקצה החיצוני של פרופיל הטעם. החיך הוא ארוז עם טאנין דק מאוד מובחן הוספת חיוניות כדי לאזן את ריכוז הפרי.