קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

מרק טורטיה פג'יטה עוף שש פחית

מרק טורטיה פג'יטה עוף שש פחית
מרק טורטיה פג'יטה עוף שש פחית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 39 גרם חלבון , 39 גרם שומן , ובסך הכל 727 קלוריות . , מתכון זה מכסה 29% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . המתכון הזה של Allrecipes דורש אבוקדו, שעועית שחורה, עגבניות משומרות ומקסיקורן גרעיני. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 63% . הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: מרק עוף פג'יטה טורטיה , מרק עוף פג'יטה טורטיה רייצ'ל ריי , ו- Crock Pot Chicken Fajita Tortilla Lasagne .

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות את פינו נואר בעמק הנהר הרוסי וויליאמס סלים. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-110 דולר לבקבוק.
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
נראה כי ניחוחות דובדבן אדום, תות שדה וניחוחות עלי ורדים דהויים שרים ברשימה העליונה בהצעה המפתה הזו. רמזים של שורש סלק, עשבי תיבול יבשים ותבליני עץ מציעים כמה תווי בס להשלמת הסוויטה התזמורתית הנהדרת הזו. עם אוויר, הניחוחות מתעצמים עם תווים של דובדבן מורלו. החך צפוף מאוד בכניסה עם פס חזק של מינרליות עד לסיום. הטאנינים בעלי גרגירים עדינים במיוחד ומזכירים תה ציילון. הפינו נואר של עמק הנהר הרוסי 2015 הוא קלאסי, ומדגיש את האלגנטיות והעוצמה של אזור גידול נהדר באמת. הפינו נואר עבור תערובת זו נלקח בעיקר מכרם דרייק אסטייט שלנו, ומ-Williams Selyem Estate Vineyard.