קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק כרוב כבוש גרמני

מרק כרוב כבוש גרמני
מרק כרוב כבוש גרמני דורש כ 2 שעות ו-15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 373 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור סתיו. . זה הוא מחיר סביר מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. אם יש לך בשר חזיר, כרוב כבוש, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. וזה די גרוע. מתכונים דומים: מרק כרוב כבוש גרמני, סלט תפוחי אדמה גרמני חם עם כרוב כבוש, ו עוגת כרוב כבוש שוקולד גרמנית.

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בצל מטוגן ושום עד רך; להפריש. שים בשר חזיר, בצל, שום ומים לתוך סיר, מתבלים עם פלפל לפי הטעם, מכסים ומביאים לרתיחה במשך 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מערבבים את הכרוב הכבוש ושעועית לתוך המרק.
מרכיבים שתצטרך
כרוב כבושכרוב כבוש
שעועיתשעועית
מרקמרק
4
מניחים בייקון במחבת גדולה ועמוקה. מבשלים מעל חום בינוני גבוה עד חום שווה.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
תסיר את הבייקון בעציץ, ותשמור עליו. מערבבים קמח לתוך טפטוף בייקון לעשות רביכה. מערבבים את הנביכה לתוך המרק. המשך להרתיח את המרק עד סמיך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
הסר מהחום ומערבבים את השמנת החמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
7
לשרת.

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם בחירות נהדרות לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. אתה יכול לנסות היינץ Eifel שיין ריינהסן דורנפלדר אדום מתוק. מבקרים די אוהבים את זה עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.