קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

מרק כרישה ותפוחי אדמה לבבי

מרק כרישה ותפוחי אדמה לבבי
מרק כרישה ותפוחי אדמה לבבי לוקח בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון צמחוני לקטו אובו זה משרת 8 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 190 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו כרישה, חלב, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 80%. ציון זה הוא עצום. מרק כרישה ותפוחי אדמה לבבי, מרק תפוחי אדמה וכרישה לבבי, ו מרק כרישה תפוחי אדמה לבבי עם קייל דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בתנור הולנדי ללא מקל, הקפיצו את הסלרי, הבצל, הכרישה, הפלפל הירוק, הג ' לפנוס והשום בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
כרישהכרישה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את תפוחי האדמה, המרק, המים, הפלפל והמלח. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10-15 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
מרקמרק
מיםמים
מלחמלח
3
שלב קמח וחלב עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים למרק. מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד שהם מסמיכים ומבעבעים. הפחיתו את החום לנמוך. מערבבים פנימה שמנת חמוצה ובצל ירוק עד לקבלת תערובת אחידה; מחממים (לא מרתיחים).
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מרקמרק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטורה רוסו ספומנטה האדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%