קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות21
מגזין

מרק סרפד צורב

מרק סרפד צורב
מרק סרפד צורב עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 115 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. 355 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך אורז בסמטי, בצל, שמן זית כתית מעולה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. וזה מרהיב. נסו מרק סרפד צורב, סרפד צורב של Dh לטגן, ו סרפד צורב פסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה עם 2 כפיות מלח. זרוק את הסרפדים צורבים, ומבשלים 1 עד 2 דקות עד שהם מתרככים. זה יסיר את רוב העוקץ.
מרכיבים שתצטרך
סרפד צורבסרפד צורב
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מסננים במסננת, ולשטוף עם מים קרים. לקצץ את כל גבעולים קשים, ואז לקצוץ גס.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
1/2 קילו טופו יציב, שבור1/2 קילו טופו יציב, שבור
3
מחממים את שמן הזית בסיר מעל חום בינוני-נמוך, ומערבבים את הבצל. מבשלים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. מערבבים את האורז, מרק עוף, סרפד קצוץ. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד האורז הוא רך, על 15 דקות. מחית את המרק עם בלנדר טבילה, ואת העונה כדי לטעום עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
סרפד צורבסרפד צורב
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף