קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות17
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות מגונדר

מרק עגבניות מגונדר
מרק עגבניות לבוש נטול גלוטן, וללא לקטוז מרק. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 158 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, מרק עוף, מרק עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. עם כפית ציון של 64% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: סלט רומיין קלוי עגבניות, עניבות פרפר לבושות ברוטב עגבניות מיובשות ללא בישול, ו פנה לבוש פסטו טוסקני עם כרוב פריך עם שום ועגבניה צלויה קרוסטיני.

הוראות

1
דופק 1 (28-עוז.) האם עגבניות מתובלות איטלקיות לקוביות במעבד מזון 3 עד 4 פעמים או עד לקוביות דק. מערבבים יחד עגבניות; 1 (26-עוז.) מרק עגבניות יכול, לא מדולל; 1 (32-עוז.) מרק עוף מיכל; ו 1/2 כפית. פלפל טחון טרי בתנור הולנדי. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב מדי פעם, 10 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
כדי לשרת, עקפנו את המרק עם מנה של שמנת חמוצה ופיזרנו אותו עם פטרוזיליה טרייה קצוצה. תוספות טעימות אחרות כוללות בזיליקום טרי קצוץ, עירית טרייה קצוצה, רוזמרין טרי קצוץ, קרוטונים, גבינת פרמזן מגוררת טרי, וקליפת לימון מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
3
למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו Progresso חתוך עגבניות עם עשבי תיבול איטלקיים.
מרכיבים שתצטרך