קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות1
ציון בריאות39
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות תאילנדי קרמי בטעות של אליסה

מרק עגבניות תאילנדי קרמי בטעות של אליסה
מרק העגבניות התאילנדי הקרמי בטעות של אליסה עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 631 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 1 . גשו לסופר וקנו ממרח קארי, משקה חלב קוקוס, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 18 דקות. נסו מרק גזר תאילנדי קרמי עם בזיליקום, מרק עגבניות תאילנדי, ו מרק שמנת תאילנדי גזר בטטה (מתכונים דומים).

מרכיבים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. את יכולה לנסות את ליאו סטין ויניארד צ ' נין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.