קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות28
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף עם כדורי מצה

מרק עוף עם כדורי מצה
צריך מנה עיקרית ללא חלב? מרק עוף עם כדורי מצות יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 767 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 48 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם תחליף ביצה, אגוז מוסקט, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: מרק עוף עם כדורי מצה, מרק עוף עם כדורי מצה, ו מרק עוף עם כדורי מצה.

הוראות

1
כדי להכין מרק, לשלב הראשון 3 מרכיבים בסיר גדול; להביא לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים 2 כפות פטרוזיליה ו-5 המרכיבים הבאים (דרך גזר לבן) למחבת; מבשלים 1 שעה. מסננים מרק דרך מסננת לתוך קערה גדולה. מילואים 2 חצאי גזר; דק פרוסה, ולהניח בצד. להשליך מוצקים הנותרים. כיסוי וצינה מרק לילה. דל שומן מוצק מפני השטח; להשליך.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
גזר לבןגזר לבן
גזרגזר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
מחבתמחבת
3
כדי להכין כדורי מצות, לשלב ארוחה מצה ו -7 מרכיבים הבאים (דרך אגוז מוסקט מגורד) בקערה גדולה; לכסות ולקרר 4 שעות או לילה. מעיל קל ידיים עם מים.
מרכיבים שתצטרך
מצותמצות
מוסקטמוסקט
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
לגלגל תערובת מצות באופן שווה לתוך 16 כדורים. בעדינות לזרוק כדורים לתוך מים רותחים, ומבשלים 20 דקות או עד שנעשה (כדורי מצות יעלו על פני השטח).
מרכיבים שתצטרך
מצותמצות
מיםמים
גלולגלול
5
הסר מהמים עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
6
להעביר מרק לתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
7
מוסיפים קישואים, 1/2 כפית מלח, פלפל וגזר שמור למחבת; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים עד מופחת 8 כוסות (כ 5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
גזרגזר
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים כדורי מצות מבושלים למחבת; מבשלים 2 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
מצותמצות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הסר מהחום; מפזרים 1 כף שמיר.
מרכיבים שתצטרך
שמירשמיר

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, חצוי לאורכוגזר, חצוי לאורכו2גבעולי סלרי, אורך חצויגבעולי סלרי, אורך חצוי2קילוגרםמגורי רגל עוף (אודותמגורי רגל עוף (אודות2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף חומץ שרי או מיץ לימון1 כף חומץ שרי או מיץ לימון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1גדולבצל, קלופים ורבעיםבצל, קלופים ורבעים1גזר לבן, חצוי לאורךגזר לבן, חצוי לאורך1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קצוץ דק קישואים (עלכוסות קצוץ דק קישואים (על