קושיבינוני
מוכן ב53 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

מרק פיאסטה מקסיקני

מרק פיאסטה מקסיקני
המתכון מרק פיאסטה מקסיקני מוכן תוך כ 53 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %75 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 41 גר' של חלבון, 25 גרם של שומן, וסך הכל 1028 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך אבוקדו, חלפיניו, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. נסו מרק פיאסטה מקסיקני עם Tomatillo קלוי וכוסברה פסטו, מטבל פיאסטה מקסיקני, ו פיאסטה מקסיקנית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.