קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

מרק צ'ודר תפוחי אדמה II

מרק צ'ודר תפוחי אדמה II
מרק צ'אודר תפוחי אדמה II הוא מנה של 8. מנה אחת מכילה 259 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -8 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מרק ירקות, מלח תיבול, מלח סלרי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . עם ציון של 49% , המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: חמין ירקות גבינתי {AKA מרק תפוחי אדמה גבינת ברוקולי} , חמין כרובית בייקון-צ'דר (אלטרנטיבה דלת פחמימות למרק תפוחי אדמה אפויים!) - איווה ילדה אוכלת , ובייקון- צ'דר כרובית צ'דר (חלופה דלת פחמימות למרק תפוחי אדמה אפויים!) - ילדה איווה אוכלת .

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית, מבשלים בייקון עד שהוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוציאים את הבייקון מהמחבת ומשאירים טפטופים. מבשלים בצל בטפטופים עד לריכוך. מערבבים פנימה מלח סלרי, תפוחי אדמה, גזר ומרק. מביאים לרתיחה, ואז מנמיכים את האש ומבשלים עד שהירקות רכים, 20 דקות. מערבבים חלב, תיבול מלח, שמיר ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח סלרימלח סלרי
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
שמירשמיר
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מחממים ומגישים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Gosset Celebris Extra Brut רוזה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-215 דולר.
Gosset Celebris Extra Brut Rose
Gosset Celebris Extra Brut Rose
הקווי הזה נועד לפנות לחיך הבחנה ביותר, ובאופן כללי יותר, לכל מי שמחפש מגע של רומנטיקה באפריטיף שלו. רעננותו, עם תווים של פרי אדום (תות שדה, פטל ודומדמניות אדומות), מספקת תחושה חלקה ונוחה המתמשכת עם רמזים של אשכולית ורודה. ניתן להגיש שמפניה זו כמלווה למנות שנבחרו בקפידה כמו סלמון, תות וגספאצ'ו עגבניות עם בזיליקום, או panfriedscampi.