קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

מרתיחים סרטן

מרתיחים סרטן
סרטן רתיחה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 865 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 54 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו נקניקיות אנדוויל, שמן צמחי, סרטן חי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו שרימפס ומרתיחים סרטנים, קרולינה קראב פרונקל, ו שרימפס וסרטנים מרתיחים שקיקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בסיר קטן, מחממים את השמן על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מטגנים את הארטישוק, נקניק ובצל עד צבע קל, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
נקניקנקניק
בצלבצל
4
מוסיפים 12 כוסות (3 ליטרים) מים, תפוחי אדמה, תערובת תבלינים פרונקל סרטנים, מלח, רוטב חריף, פלפל, עלי דפנה וחלפנוס. מכסים את הסיר ומביאים לרתיחה. להפחית את החום, להוסיף את התירס לכסות. מבשלים עד שהתירס רך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
תערובת תיבולתערובת תיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
מיםמים
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את הסרטן ומבשלים כ -7 דקות. מסננים את הרתיחה דרך מסננת. צלחת מיד על צלחת מנה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
6
מקשטים עם בצל ירוק פרוס או העשב הטרי האהוב עליך.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
7
מגישים עם לחם שום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
לחםלחם
8
מניחים מתלה תנור בחלק העליון של התנור מחממים מראש את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
בקערה קטנה, לערבב את החמאה יחד עם פרמזן, פטרוזיליה, שום בצל ירוק; להוסיף רוטב חם, מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב חריףרוטב חריף
בצל ירוקבצל ירוק
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מורחים את תערובת החמאה על שני החצאים של באגט.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
11
מניחים על מחבת סדין וטוסט תחת המטגן, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
מחבתמחבת

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, חתוך לתוך סיבובים 1 אינץנקניק אנדויל, חתוך לתוך סיבובים 1 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארטישוק התינוק (כ 8 קטן), גזוז ו חצויארטישוק התינוק (כ 8 קטן), גזוז ו חצוי33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2מקלותחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1קילוגרםסרטן חי, מטוהר במים כדי להסיר כל פסולתסרטן חי, מטוהר במים כדי להסיר כל פסולת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אוזניים של תירס (על, לחתוך לשלישיםאוזניים של תירס (על, לחתוך לשלישים1באגט צרפתי, פרוס אופקיתבאגט צרפתי, פרוס אופקית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק2ציפורןשום, טחוןשום, טחון3בצל ירוק, פרוס, לקישוט (או עשב טרי האהוב עליך)בצל ירוק, פרוס, לקישוט (או עשב טרי האהוב עליך)11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,רוטב חריף, כמו קריסטלרוטב חריף, כמו קריסטל6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריףרוטב חריף1חלפיניו, חתוך לקוביותחלפיניו, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצלים cippolini, קלופים חצויבצלים cippolini, קלופים חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרמזןפרמזן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אדומיםתפוחי אדמה אדומים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק טרימלח ופלפל שחור סדוק טרי1סקאליון, טחוןסקאליון, טחון3(חוֹרֶף)תערובת תבלינים פרונקל סרטן, כגון Zatarain שלתערובת תבלינים פרונקל סרטן, כגון Zatarain של3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.