קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות8
מגזין

נאן לחם מרגריטה פיצה עם פרושוטו

נאן לחם מרגריטה פיצה עם פרושוטו
נאן לחם מרגריטה פיצה עם פרושוטו יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 37 גרם חלבון, 42 גרם שומן, ובסך הכל 798 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 2. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. מתכון זה מכלמתכונים דורש עגבניות רומא, גבינת פרמזן, פרושוטו, מלח ופלפל טחון. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 46%. פרושוטו, ארוגולה ופיצה עגבניות נאן, תאילנדי ירקות נאן לחם פיצה, ו פיצה לחם נאן עוף מנגו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מרפדים תבנית בנייר אלומיניום.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מניחים לחמי נאן על תבנית האפייה המוכנה; מברישים כל נאן בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
נאןנאן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מורחים בצל ירוק ושום על כל נאן. מסדרים 4 פרוסות גבינת מוצרלה על כל נאן; מעליו פרוסות עגבניות. מתבלים עגבניות במלח ופלפל. שכבות עגבניות עליונות עם פרושוטו, בזיליקום וגבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
בצל ירוקבצל ירוק
פרושוטופרושוטו
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
מורחיםמורחים
באזיל!באזיל!
נאןנאן
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שהפיצה פריכה בקצוות והגבינה נמסה, בערך 8 דקות. מדליקים את הפטם של התנור וצולים עד שהגבינה משחימה ומבעבעת קלות, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

נאן בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, גרונר ולטלינר ורוז פאלקום נוצץ. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש להם קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לואיס גונטרום דריי ריזלינג. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
לואיס גונטרום דריי ריזלינג
לואיס גונטרום דריי ריזלינג
לואי גונטרום 2016 ריזלינג יבש יש ניחוח עדין של אפרסקים לבנים, משמש ואגסים עסיסיים. תחושת פה מרשימה וטעמים מתמשכים. ריזלינג הקלאסי בביטוי ואלגנטיות.