קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נאצ'וס פרונטו

נאצ'וס פרונטו
המתכון נאצ'וס פרונטו יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 10 דקות. מנה אחת מכילה 45 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לך גבינת צ'דר חלב, חזה הודו מעדניית אוסקר מאייר, צ' יפס טורטייה בגודל ביס, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו פרונטו שבשבת, Pronto Paella, ו Pronto-גורים (מתכונים דומים).

הוראות

1
פרוס צ ' יפס על צלחת גדולה למיקרוגל; למעלה באופן שווה עם טורקיה וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2
מיקרוגל ב-30 שניות או עד שהגבינה נמסה מעט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
3
למעלה עם חסה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
4
טפטוף שווה עם רוטב טאקו ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טאקורוטב טאקו

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.