קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות15
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

נקניקיות נקניק מטוגנות עם כרוב, בצל אדום וסלט תפוחים

נקניקיות נקניק מטוגנות עם כרוב, בצל אדום וסלט תפוחים
נקניקיות נקניק מטוגנות עם כרוב, בצל אדום וסלט תפוחים יכול להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 14 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 686 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך חמאה, פלפל, חרדל חריף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו כרוב אדום Spiralized Kohlrabi סלט כרוב עם כוסברה ויניגרט, נקניקיות עם כרוב אדום חם וסלט סלק, ו פיקת הברך בקר מטוגנת ונקניקיות עם תפוחי אדמה וכרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הנקניקיות במחבת על חום גבוה ולהוסיף 1/2 אינץ ' של מים טפטוף של שמן. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום בינוני ולאפשר לנוזל להתאדות, בישול הנקניקיות דרך. ברגע שהנוזל מתאדה, השמן יעזור לחום ולפזר את התרמילים.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים את חומץ, סוכר, פלפל, ציפורן, עלי דפנה, ומלח ים בסיר קטן על חום גבוה. מביאים לרתיחה, מערבבים, ואז מנמיכים את החום בינוני נמוך ולתת למלח להפחית במשך 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
מלח יםמלח ים
חומץחומץ
ציפורןציפורן
מלחמלח
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
בעוד מלח מפחית, לשלב את הכרוב, בצל אדום, ותפוחים בקערה מנה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
כרובכרוב
תפוחתפוח
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מפזרים עם זרעי קימל או כמון, אם אתה אוהב את הטעם.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
זרעי קימלזרעי קימל
5
יוצקים את המלח מופחת חם דרך מסננת על תערובת הכרוב בזרם איטי. באופן שווה להפיץ אותו, ואז לשפוך על 1/4 כוס שמן על הסלט. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, וזורקים כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כרובכרוב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
6
טוסט הלחם. בקערה קטנה, לשלב את החמאה הריכה עם עשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
לחםלחם
עשבי תיבולעשבי תיבול
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מורחים את התערובת על טוסט חם.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
טוסטטוסט
8
מגישים את הנקניקיות עם הטוסט, סלט כרוב, חרדל, צנוניות, חמוצים.
מרכיבים שתצטרך
צנוןצנון
נקניקנקניק
חרדלחרדל
חמוציםחמוצים
טוסטטוסט

מרכיבים

8(חוֹרֶף)(1 מקל) חמאה, מרוכך(1 מקל) חמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבן או חומץ סיידרחומץ יין לבן או חומץ סיידר11 קילו קישואים,זרעי קאראווי או זרעי כמון, אופציונליזרעי קאראווי או זרעי כמון, אופציונלי2עלי דפנה טרייםעלי דפנה טריים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעשבי תיבול טריים קצוצים דק, כגון עירית, שמיר, או פטרוזיליה שטוחהעשבי תיבול טריים קצוצים דק, כגון עירית, שמיר, או פטרוזיליה שטוחה1תפוח ירוק, רובע, cored, פרוס דקתפוח ירוק, רובע, cored, פרוס דק11 קילו קישואים,מלח ים או מלח כשרמלח ים או מלח כשר8תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'4ריבס, קצוץ טרי או קפואCornichons או חמוצים בייבי gherkinCornichons או חמוצים בייבי gherkin4פרוסותלחם שיפוןלחם שיפון4ריבס, קצוץ טרי או קפואצנוניות טריות, מטופחות ומלוחות קלותצנוניות טריות, מטופחות ומלוחות קלות1ראש קטןכרוב אדום או 1/2 ראש בינוני, cored וגרוס דק, 1 פאונדכרוב אדום או 1/2 ראש בינוני, cored וגרוס דק, 1 פאונד1( חצילים)בצל אדום, מקולף, חצוי, פרוס דקבצל אדום, מקולף, חצוי, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי8קישוריםנקניקייה איכותית, נקניקייה, נקניקייה, נקניקייה ונקניקיות נקניקייה.נקניקייה איכותית, נקניקייה, נקניקייה, נקניקייה ונקניקיות נקניקייה.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל חריף באיכות טובהחרדל חריף באיכות טובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוגר, שימי לב.שוגר, שימי לב.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית או ירקות, בתוספת טפטוףשמן זית או ירקות, בתוספת טפטוף