קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

סביצ'ה צדפה

סביצ'ה צדפה
סביצ'ה צדפות דורש סביב 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 4 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. מתאים ל-20 מנות. אם יש לכם פלפל, עגבניות שזיף, צדפות ים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. מתכון לאוהדים של אוכל דרום אמריקאי. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: סביצ'ה צדפה, סביצ'ה צדפה, ו סביצ'ה צדפה.

הוראות

1
צדפות טפיחה יבש; מפזרים כמון ומלח.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
כמוןכמון
מלחמלח
2
מחממים מחבת גדולה מעל חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף צדפות, ומבשל, ב 2 קבוצות, 1 דקה בכל צד או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
4
הסר מהחום, ולתת מגניב 15 דקות. דק קוצצים צדפות, ומניחים בקערה. מערבבים עגבניות ו -6 המרכיבים הבאים. כיסוי וצינה לפחות 4 שעות או עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים עם שבבי טארו.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
שורש טארושורש טארו

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.