קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

סביצ'ה שרימפס ואננס

סביצ'ה שרימפס ואננס
סביצ'ה שרימפס ואננס נטול גלוטן,, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 18 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 207 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים יש 92 אוהדים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בערך 1 שעה ו 30 דקות. אם יש לכם בצל, כוסברה, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי הלטיני. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 86%, וזה מדהים. סביצ'ה שרימפס אננס, סביצ'ה שרימפס אננס, ו סביצ'ה שרימפס מנגו עם אננס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מערבבים את השרימפס, הפלפל, האננס, האבוקדו, הבצל, הכוסברה, השום, פלפל הסראנו, מיץ הליים, המלח והפלפל יחד בקערת ערבוב זכוכית או קרמיקה עד לאיחוד אחיד. מכסים, ומקררים 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה

יין מומלץ: שמפניה, יין מבעבע

שמפניה ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לסביצ ' ה. שמפניה ויינות לבנים נוצצים אחרים פריכים ומרעננים מספיק כדי להשלים סביצ ' ה קלה. אתה יכול לנסות שמפניה בואנה ויסטה לה ויקטואר ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-50 דולר לבקבוק.
בונה ויסטה לה ויקטורה ברוט שמפניה
בונה ויסטה לה ויקטורה ברוט שמפניה
היינות בהירים, צבע זהוב מתמשך משופר על ידי מחרוזת אטרקטיבית, מתמשכת של בועות. הזר האלגנטי, הצפוף והמורכב חושף מגוון רחב של ניחוחות כמו פריחת ליים, רמזים ללחם קלוי ודבש. תחושת הפה הנהדרת של היין מלאה ועשירה אך מאוזנת היטב ומשאירה רעננות מענגת בחיך. תערובת: 70% פינו נואר, 30% שרדונה