קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

סטייק ופטריות שיכורות

סטייק ופטריות שיכורות
סטייק ופטריות שיכורות הם אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 52 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 421 קלוריות. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך בירה, חמאה, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו סטייק שיכור, פטריות מוקרמים שיכורים, ו פסטת פטריות בר שיכורה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ניקל & ניקל האריס כרם מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.