קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 22 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

סטייק חצאית עם רוטב צ'ימיצ' ורי

סטייק חצאית עם רוטב צ'ימיצ' ורי
סטייק חצאית מתכון עם רוטב צ'ימיצ' ורי מוכן בתוך כ 2 שעות ו 22 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומתאים לאוהבי מזון דרום אמריקאי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 520 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. גשו לסופר וקנו גרגיר נחלים, סטייק חצאית, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סטייק חצאית עם רוטב צ'ימיצ' ורי, סטייק חצאית עם רוטב צ'ימיצ' ורי, ו סטייק חצאית עם רוטב צ'ימיצ' ורי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.