קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

סטייק עין צלעות עם רוטב סויה וג'ינג'ר

סטייק עין צלעות עם רוטב סויה וג'ינג'ר
סטייק עין צלעות עם מרינדה סויה וג'ינג'ר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה 683 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. זה מושלם עבור יום ולנטין. אם יש לך רוטב פלפל, ג'ינג'ר, אבקת חרדל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. 111 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכונים דומים: סטייק עין צלעות עם רוטב סויה וג'ינג'ר, עוף מזוגג סויה זנגביל דביק, ו מרינדה ברביקיו עבור סטייקים.

הוראות

1
בקערת ערבוב בגודל בינוני, לשלב רוטב סויה, סירופ מייפל, שום, שורש זנגביל, אבקת חרדל, שמן שומשום, ורוטב טבסקו; לערבב היטב כדי להתמזג. עכשיו להוסיף בירה, ומערבבים קלות לערבב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
רוטב טבסקורוטב טבסקו
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סירופ מייפלסירופ מייפל
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
הכן סטייקים על ידי ניקוד כל שומן מחוץ אזורים על סטייק עם סכין, (זה מונע את הסטייקים מ מסתלסל בעת ברביקיו).
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
3
מניחים סטייקים בצלחת תבשיל, ויוצקים מרינדה מעל. באמצעות מזלג, חורים ניקוב סטייקים כך המרינדה חודרת לתוך הסטייקים. הפוך סטייקים, וחזור חורים ניקוב.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
4
מכסים עם לעטוף ברור או לסכל, ולתת להשרות במקרר לפחות 1 שעה או יותר. אתה יכול גם לקרר ולהשרות לילה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
להכין ולחמם מראש ברביקיו לחום גבוה.
6
מניחים סטייקים ישירות על גריל וצורב צד אחד במשך כ -15 שניות. הפוך סטייקים מעל ומבשלים כ 5 דקות, ואז להתהפך ומבשלים עוד 5 דקות עבור בינוני נדיר, בהתאם לעובי. מבחן עבור doneness על ידי חיתוך באמצע הסטייק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Tinga ריו ריזרב מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מרלו לשמורת טינגה ריו
מרלו לשמורת טינגה ריו
אדום אודם בצבע עם הערות של פטל ותותים על האף. תבלינים מתוקים הגיעו דרך על החיך מן האלון הצרפתי והאמריקאי ואת החיך מסיים עם טאנינים עגולים רכים. טבעוני בר קיימא מוסמך.