קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות26
מגזין

סטייק צלע בגריל מושחר

סטייק צלע בגריל מושחר
סטייק צלע בגריל מושחר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה הדמות שלך? זה איש מערות, ללא גלוטן, חלב חינם, יש בו בסה"כ : 164 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. אם יש לכם אורגנו, פפריקה, כמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 68%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סטייק צלע בגריל מושחר, סטייק צלע בגריל עם מוג'ו נענע-כוסברה וגזר בגריל ופטרניפס, ו סטייק צלע בגריל.

הוראות

1
שלב 7 מרכיבים ראשונים; לשפשף תערובת תבלינים על שני הצדדים של סטייק. מכסים ומקררים 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מניחים סטייק על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול; גריל 5 דקות מכל צד או עד למידת האלילות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
תן לעמוד 10 דקות.
5
חותכים סטייק באלכסון על פני התבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, ואילו סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אתה יכול לנסות טינגה ריו רזרב מרלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -12 דולר לבקבוק.
טינגה ריו רזרב מרלו
טינגה ריו רזרב מרלו
רובי בצבע אדום עם תווים של פטל ותותים על האף. תבלינים מתוקים הגיעו דרך על החיך מן האלון הצרפתי והאמריקאי ואת החיך מסיים עם טאנינים עגולים רכים. טבעוני בר קיימא ומוסמך מוסמך.