קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

סטייק צלע ממולא בגבינה כחולה ותרד עם שמנת הו

סטייק צלע ממולא בגבינה כחולה ותרד עם שמנת הו
סטייק צלע ממולא בגבינה כחולה ותרד עם שמנת הו הוא קטוגני מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 597 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-8 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך שמנת כבדה, מיץ לימון, שאלוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סטייק בגריל ממולא עם Chard שוויצרי צבעוני וגבינה כחולה שמנת, סטייק צד ממולא תרד, ו כריך סטייק עם גבינה כחולה.

מרכיבים

6פרוסותבייקון, אופציונליבייקון, אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה כחולה, מתפוררתגבינה כחולה, מתפוררת31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלע, חתוך כנגד התבואה ב 6 לגימותסטייק צלע, חתוך כנגד התבואה ב 6 לגימות2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת מוכנהחזרת מוכנה11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואסטייק מונטריאול תיבולסטייק מונטריאול תיבול21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פירורי לחם פאנקופירורי לחם פאנקו6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם1שאלוט, טחוןשאלוט, טחון2שאלוט, טחוןשאלוט, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי תרדעלי תרד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מקורו של יין מרלו עמק נאפה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.