קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

סטייק צלע עם חמאה חזרת

סטייק צלע עם חמאה חזרת
סטייק צלע עם חמאת חזרת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 384 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לך חומץ יין, שום, עלי קורנית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו סטייק צלע עם רוטב חזרת, סטייק צלע במרינדה עם ראייטה חזרת, ו שפשף סטייק צלע עם קרם חזרת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Beringer האוול הר Bancroft ראנץ ' מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק