קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 32 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

סטייק צלע קריבי עם אורז קוקוס

סטייק צלע קריבי עם אורז קוקוס
כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. לך לחנות ותביא מיץ ליים, סטייק בקר, קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו אורז קוקוס קריבי, סטייק צלע ממולא אורז, ו קערות עוף קריביים עם אורז קוקוס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של דריוש עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק