קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

סטייק רוזמרין בגריל

סטייק רוזמרין בגריל
סטייק רוזמרין בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 181 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו קליפת לימון, רוזמרין, שמן זית אקסטרוווריגין, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית extravirgin אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon Polenta Cake with Winter Fruit Compote כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סטייק ברוזמרין בגריל עם ריבת עגבניות, סטייק צלוי ברוזמרין צלוי, ו סטייק בגריל ארגנטינאי עם רוזמרין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים רוזמרין, קליפת לימון, פלפל, שמן זית, מלח, ושום בקערה קטנה. לשפשף תערובת רוזמרין באופן שווה על סטייקים; כיסוי. להכניס למקרר 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
קליפת לימוןקליפת לימון
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
שוםשום
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מניחים סטייקים על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 5 דקות בכל צד או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.