קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

סטייקי ריבייה מפולפלים

סטייקי ריבייה מפולפלים
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפה, ומנה עיקרית שלמה של 30? סטייקי ריבייה מפולפלים יכולים להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 534 קלוריות, 46 גרם חלבון, ו 39 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם שמן קנולן, אורגנו, פפריקה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור יום ולנטין. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. עם כפית ציון 55%, המנה הזו מוצקה. נסו סטייקי ריבייה מפולפלים, סטייקים של דרום מערב, ו סטייקים צלויים בגריל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את השמן והתבלינים; משפשפים מעל סטייקים. גריל סטייקים, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 3-4 ב. מהחום למשך 7-10 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 ניתנים לזיהוי; בינוני, 160 ניתנים לזיהוי; כל הכבוד, 170 מבססים מדי פעם עם תערובת תיבול.
מרכיבים שתצטרך
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים לעמוד 3-5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק ריביי. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
ניחוחות של דובדבן שחור, רצפת יער, לבנדר, פטל, קרקר גרהם, עלה כותרת של ורדים ווניל. טעמים של דובדבן בינג, דומדמניות אדומות, חמוציות, אדמה, קקאו, מינרלים.