קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות96
מגזין

סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל

סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל
סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 546 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך אטריות צלופן, שאלוט, מיץ תפוזים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: סלמון בגריל של טקאשי יאגיהאשי וסומן צונן ברוטב פונזו, טונה בגריל עם צ'יפוטלה פונזו וסלסה אבוקדו, ו סטייקים סלמון בגריל עם רוטב חרדל ואספרגוס.

הוראות

1
מעיל גריל חיצוני או מחבת גריל stovetop עם ספריי בישול מחממים עד בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מתבלים את שני צידי הסלמון במלח ופלפל שחור. סטייקים סלמון גריל 5 דקות לכל צד בינוני-נדיר. מסדרים שעועית ירוקה על גריל לצד סלמון. גריל 10 דקות, עד פריך מכרז, פונה לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
בינתיים, בבלנדר, לשלב מרכיבים שנותרו פירה עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
מגישים 4 סטייקים סלמון עם שעועית ירוקה בצד ורוטב פונזו טפטף מעל. שמור סטייקים סלמון הנותרים למתכון אחר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק סלמוןסטייק סלמון
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
רוטב פונזורוטב פונזו
5
מגישים עם אטריות צלופן.
מרכיבים שתצטרך
אטריות צלופןאטריות צלופן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אובר לורן ויניארד שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 139 דולר.
יין אובר לורן שרדונה
יין אובר לורן שרדונה
שרדונה אחוזת לורן 2011 תמיד מזכיר אחד של תערובת וינטג היפותטית של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. זה 2011 לורן ברור באופן טבעי עם ירוק כלורופיל על קצה. ארומטיקה הן לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון-מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. ארומטיקה בולטת של פירות ומינרלים לתת תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. הפה מרגיש מציג תו עליון גליצרין, ואחריו מבנה חומצה נמצא רק בלורן.ליין בהירות מעורפלת המעידה על מחויבותו של אוברט לעשיית יין במינימום התערבות.