קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות16
אירועיםסופרבול
מגזין

סיר חרס-בשר בקר נהדר, שעועית גדולה, מטבל נהדר! החווה Longmeadow

סיר חרס-בשר בקר נהדר, שעועית גדולה, מטבל נהדר! החווה Longmeadow
סיר חרס-בשר בקר נהדר, שעועית גדולה, מטבל נהדר! החווה Longmeadow עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 726 קלוריות. אם יש לכם בייקון, שמנת, פלפל קאיין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-15 דקות. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס נהדרות מהספר O של דוד ליבוביץ, עוגיות שיבולת שועל גדולות (שהן גם גדולות וגם גדולות ), ו שעועית ירוקה נהדרת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקר טחון חום במחבת, פירוק בשר.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
העברת שומן לנקז לבישול איטי.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
הוסף את שאר החומרים בסדר לא מסוים אבל לוודא שאתה מקבל את כולם ממולא בסיר קרוק, ומערבבים היטב.כיסוי; לבשל במשך 4 שעות נמוכות, 2 שעות על גבוה.למעלה עם כל התוספות הנפלאות.סקופ עם מגוון של scoopers.אני אישית מוסיף הרבה יותר תבלינים לשלי, אבל אתה עושה מה שמתאים לך!
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אפויהשעועית אפויה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני (שטופה ומרוקנת)שעועית קנליני (שטופה ומרוקנת)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית כליות (שטוף סחוט)שעועית כליות (שטוף סחוט)1דאשפלפל קאיין (אופציונלי)פלפל קאיין (אופציונלי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2פרוסותבייקון, מבושל פריך מתפורר (עשוי בייקון הודו משנה)בייקון, מבושל פריך מתפורר (עשוי בייקון הודו משנה)8ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקר לבביקרקר לבבי8ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייהכוסברה טרייה1שן שום, טחוןשן שום, טחון1קטןפלפל ירוקפלפל ירוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד0(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחוןפלפל טחון1פלפל חלפיניו, קצוץ (זרע deveined) (אופציונלי)פלפל חלפיניו, קצוץ (זרע deveined) (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואפיתותפיתות0(יכול להיות או להרחיק)מלח (אופציונלי)מלח (אופציונלי)3(חוֹרֶף)גבינת צ'דר (גרוס)גבינת צ'דר (גרוס)8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה (יכול לערבב עם קורטוב של רוטב טבסקו)שמנת חמוצה (יכול לערבב עם קורטוב של רוטב טבסקו)1( חצילים)עגבניות, טרי (אופציונלי)עגבניות, טרי (אופציונלי)8ריבס, קצוץ טרי או קפוא6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)11 קילו קישואים,חרדל צהובחרדל צהוב