קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט מקרוני לבבי

סלט מקרוני לבבי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו סלט מקרוני לבבי. מנה אחת מכילה 190 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. גשו לסופר וקנו שמנת, פלפל, קליפות פסטה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 24%. הציון הזה די גרוע. נסו סלט מקרוני לבבי, תבשיל מקרוני לבבי, ו מרק ירקות מקרוני לבבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה זורקים את העוף, החזיר, השרימפס, המקרוני, הסלרי, הפלפלים, הבצל, המלח והפלפל. בקערה קטנה שלבו את כל מרכיבי ההלבשה; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מעל סלט וזורקים. מכסים ומצננים 3-4 שעות.

מרכיבים

1צלעצלע סלרי, פרוסהצלע סלרי, פרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף בקוביות מבושלעוף בקוביות מבושל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטיןקוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטין198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת קליפות פסטה, מבושלות ומנוקזותחבילת קליפות פסטה, מבושלות ומנוקזות2(יכול להיות או להרחיק)שמיר טרי טחון או 1 כפית עשב שמירשמיר טרי טחון או 1 כפית עשב שמיר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום מתוק חתוךפלפל אדום מתוק חתוך11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס סלט מבושלשרימפס סלט מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים