קושירגיל
מוכן ב39 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סלמון אסיאתי מזוגג מייפל

סלט סלמון אסיאתי מזוגג מייפל
סלט סלמון אסייתי מזוגג מייפל הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 52 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 672 קלוריות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פטריות כפתור, רוטב סויה, רסק צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון כף של 95% וזה מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט סלמון מזוגג מייפל עם ויניגרט דבש חם, סלמון מזוגג אדר עם סלט חיטה חמה ברי, ו סלט סלמון מזוגג מייפל-פחמימות נמוכות, ללא גלוטן ובריא בלב.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה2(יכול להיות או להרחיק)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0(יכול להיות או להרחיק)הדבק צ'יליהדבק צ'ילי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאטריות צ'או מיין (אופציונלי)אטריות צ'או מיין (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד2(חוֹרֶף)רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1קטןפלפל אדום, פרוס לרצועות דקותפלפל אדום, פרוס לרצועות דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז2בצל צהוב בינוני, קצוץחסה קרועהחסה קרועה2ריבס, קצוץ טרי או קפואסלטסלט340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון ללא עורפילה סלמון ללא עור2בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק11 קילו קישואים,שמן שומשום קלוי אסייתישמן שומשום קלוי אסייתי2ריבס, קצוץ טרי או קפואהלבשההלבשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שלג, stringed ופרוס באלכסון לתוך 1 אפונה שלג, stringed ופרוס באלכסון לתוך 1 " חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות כפתור לבן, פרוסות דקפטריות כפתור לבן, פרוסות דק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.