קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות41
מגזין

סלט פירות בטעם דבש - ליים

סלט פירות בטעם דבש - ליים
סלט פירות דבש לימון עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 474 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ ליים, קליפת ליים, תותים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו סלט פירות בטעם דבש - ליים, סלט פירות ליים דבש, ו סלט פירות ליים דבש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו נואר אורגני Stoltz. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.