קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות13
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קארי עוף ממהר

סלט קארי עוף ממהר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של הודיים, אז תנו הזדמנות ל סלט עוף קארי ממהר. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 521 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 37 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מיונז, ביצים מבושלות, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 63%. נסו סלט עוף צלוי קארי-In-A-Hurry, עוף קארי ממהר, ו עוף קארי ממהר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את העוף, ביצים, מיונז, תפוח, סלרי, בצל, אבקת קארי, פפריקה, פלפל קאיין, ומלח בקערה גדולה. מכסים ומקררים במשך 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
לשימור,לשימור,
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.