קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

סלט קיסר עוף בגריל

סלט קיסר עוף בגריל
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין סלט קיסר עוף בגריל בבית. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 30 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל 330 קלוריות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 4 . 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. לכו לחנות ואספו חזה עוף, קרוטונים מתובלים, גבינת פרמזן ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 53%, המנה הזו די טובה. נסו סלט קיסר עם עוף קיסר בגריל, סלט קיסר עם עוף קיסר בגריל, ו סלט קיסר עוף בגריל עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., אלברינו, Gavi

פינו גריג ' יו, אלברינו וגאבי הם בחירה מצוינת לסלט קיסר עוף. אנו ממליצים על יין לבן פריך ויבש כמו גבי, אלברי אסדו או פינו גריגיו. יינות אלה עומדים בפני ההלבשה החריפה ומשלימים את הטעמים האחרים. קטמייר פינו גריגיו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
קטמיר פינו גריג ' יו
קטמיר פינו גריג ' יו
פינו גריג ' יו מעובד באזור טרנטינו במשך מאות שנים. הצלחתו הובילה לשערות כי ענבים מאזורים אחרים עם אקלים ותנאים דומים יעשו טוב בטרנטינו. התברר שזה נכון במיוחד עם ענבים ילידי אזורי בורדו, אשר חולקים את אותו קו רוחב כמו טרנטינו. פינו גריג ' יו הקלאסי מותסס קר ואז בקבוק מיושן מספר חודשים כדי לייצר יין בעל מבנה וחומציות פריכה.