קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

סלט שינקן אורז בר

סלט שינקן אורז בר
ניתן להכין את המתכון לסלט חזיר אורז בר תוך שעה ו-30 דקות בערך . מתכון ללא גלוטן זה מגיש 8 ומחירו 91 סנט למנה . חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -10 גרם חלבון , 9 גרם שומן , ובסך הכל 187 קלוריות . למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. גשו לסופר וקנו אבקת קארי, מלח ופלפל, פלפל חריף ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה עובד היטב בתור מזנון. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 47% . מתכונים דומים: סלט חזיר אורז בר , סלט אורז בר וחומוס עם בשר חזיר , ותבשיל אורז ושינקן בר .

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה את האורז, המים והחמין. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך שעה אחת או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסננים במידת הצורך; מגניב.
3
בקערה גדולה, זורקים אורז עם חזיר, גבינה, פלפל אדום, ברוקולי, גזר ובצל ירוק. לרוטב מערבבים מיץ לימון, חומץ, חרדל, אבקת קארי, מלח ופלפל בבלנדר או במעבד מזון. כשהמכונה מופעלת, הוסף לאט שמן דרך מכסה המזין עד לערבב היטב; הרוטב יסמיך מעט.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
יוצקים על הסלט ומערבבים לציפוי. מכסים ומצננים מספר שעות או לילה.

מרכיבים

91אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרחי ברוקולי טרייםפרחי ברוקולי טריים64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר פרוס דקגזר פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)julienned בשר חזיר מבושל לחלוטיןjulienned בשר חזיר מבושל לחלוטין11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק פרוס דק עם צמרותבצל ירוק פרוס דק עם צמרות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל טחוןחרדל טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)julienned Monterey Jack cheesejulienned Monterey Jack cheese149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום מתוק juliennedפלפל אדום מתוק julienned8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם109אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן160אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז בר לא מבושלאורז בר לא מבושל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הסטלה רוזה. Il Conte D`Alba - איטלקי 90 נקודות עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
סטלה רוזה. Il Conte D`Alba - איטלקי 90 נקודות
סטלה רוזה. Il Conte D`Alba - איטלקי 90 נקודות
פרי ומתיקות שפשוט מאוזנת עם הבועות