קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון בגריל ברוטב עגבניות סיציליאני

סלמון בגריל ברוטב עגבניות סיציליאני
סלמון בגריל עם רוטב עגבניות סיציליאני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 268 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו צלפים, זיתים, בצלים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: סלמון בגריל ברוטב עגבניות-ג'ינג'ר, מקרל בגריל עם צלף סיציליאני-סלסה עגבניות, ו סלמון בגריל ורוטב עגבניות צ'יפוטלה מעושן.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.