קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

סלמון בר עם בזיליקום איולי וקינואה

סלמון בר עם בזיליקום איולי וקינואה
סלמון בר עם איולי בזיליקום וקינואה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 498 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 112 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 7 דקות. אם יש לך 4 עלי בזיליקום כוס, שמן זית, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סלמון בר אפוי במלח עם עגבניות אייולי ותפוחי אדמה, סלמון בגריל עם איולי בזיליקום, ו סלמון בגריל עם איולי בזיליקום.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.