קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

סלמון מטוגן במחבת עם אלת ירוק צזיקי

סלמון מטוגן במחבת עם אלת ירוק צזיקי
סלמון מטוגן עם אלת ירוק צזיקי נטול גלוטן, ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 46 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 478 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך שמן זית, פלפל, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. מתכונים דומים: המבורגרים סלמון האלה ירוקים, פסטה סלמון עם פסטו אלה ירוקה, ו סלמון עלום עם רוטב אלילה ירוק.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את היוגורט, מיונז, בזיליקום, עירית, טרגון, חומץ, מלח ופלפל במעבד מזון. תערובת עד עשבי תיבול קצוצים דק והרוטב הוא ירוק חיוור. לגרד את הרוטב לקערה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
טרגוןטרגון
חומץחומץ
עיריתעירית
יוגורטיוגורט
באזיל!באזיל!
עשבי תיבולעשבי תיבול
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
לגרר בגסות המלפפון באמצעות החורים הגדולים של פומפיה תיבת על צלחת מרופדת נייר מגבת; טפיחה יבשה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
ציוד שתשתמש בו
פומפיה תיבתפומפיה תיבת
3
מערבבים את המלפפון לצזיקי.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
צזיקיצזיקי
4
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. ניתן לבצע את הצזיקי 4 שעות קדימה, מכוסה ומקורר, ומערבבים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צזיקיצזיקי
1
מפזרים את הסלמון במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סלמוןסלמון
2
מחממים את השמן מעל חום בינוני גבוה במחבת גדולה. מבשלים את הסלמון, עור בצד, עד חום זהוב, על 4 דקות. הפוך את הדג באמצעות מרית דגים ומבשל במשך 2 דקות עבור doneness בינוני.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
3
מגישים חם, בטמפרטורת החדר או מקורר עם tzatziki. כדי לשרת צונן, מגניב, לכסות, ולהירגע עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
צזיקיצזיקי

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני דל שומן 2 אחוזיםיוגורט יווני דל שומן 2 אחוזים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון טרי, בתוספת מיותרים עבורפלפל שחור טחון טרי, בתוספת מיותרים עבור01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)טרגון טרי קצוץטרגון טרי קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח כשר בתוספת תוספת לתיבולמלח כשר בתוספת תוספת לתיבול11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון, כל אחד על 1 אינץ ' עבה, עורפילה סלמון, כל אחד על 1 אינץ ' עבה, עור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.