קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות5
מגזין

סלסה ברי קיץ

סלסה ברי קיץ
המתכון לסלסת פירות יער קיץ יכול לספק את התשוקה המקסיקני שלך תוך כ -10 דקות . תמורת 54 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 48 קלוריות , 1 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . המתכון הזה משרת 16. הוא יהיה להיט באירוע הרביעי של יולי שלכם. גשו לסופר וקנו אוכמניות, סוכר, בצל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זה עובד היטב כמזנון מאוד ידידותי לתקציב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 39% . הציון הזה לא כל כך מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון Berry Berry Summer Pie , Summer Berry Pie , ו- Summer Berry Smoothie .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את פירות היער, הסוכר, הבצל, מיץ הלימון, הפלפל ורוטב הפלפל החריף. מכסים ומכניסים למקרר למשך שעה. ממש לפני ההגשה מערבבים פנימה שקדים.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
( 23)( 23)
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Domaine Carneros Brut עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-27 דולר לבקבוק.
דומיין קרנרוס ברוט
דומיין קרנרוס ברוט
בציר המתוארך בכל שנה, Domaine Carneros Brut Cuvée מייצג את מיטב הפינו נואר והשרדונה של קרנרוס שיוצרו ליין מבעבע קלאסי. הכינוי הוא 100% קרנרוס. הברוט התיישן בבקבוק במשך שלוש שנים לפני השחרור. זה ימשיך לפתח עומק ומורכבות נוספים ככל שהוא יתבגר. לקוויה זו ניחוחות של פרחי אחו, אגסים וקליפת הדרים משופרים עם תווים של טוסט, וניל ותבלינים. היין בנוי בצורה אלגנטית, עשיר, עגול ובעל טעם עם גימור קרמי ארוך המהווה את סימן ההיכר של יינות דומיין קרנרוס. מוגש יפה עם גבינות שמנת כפולות או משולשות, הוא גם מתאים במיוחד עם צדפות, רכיכות, דגים, עופות, מטבח אסיאתי וקליפורניה.