קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סלסה חמוציות

סלסה חמוציות
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ו primal hor d ' oeuvre? סלסה חמוציות יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 82 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לכם חמוציות, מיץ לימון, דבש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: סלסה חמוציות, סלסה חמוציות, ו סלסה חמוציות.

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 7 מרכיבים, אם תרצה, פלפל. כיסוי וצינה לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2
מגישים עם בשר חזיר או הודו.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alexana Revana הכרם פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.